piątek, 8 sierpnia 2014

Shinelaq - Peach Milk

Dzisiaj pokażę Wam kolejny z lakierów Shinelaq, tym razem to "Peach Milk". Lakier pochodzi z kolekcji "Special Day".



Kolor/Wykończenie
Lakier ma cudowny pastelowy, mleczno-brzoskwiniowy kolor. Przepiękny, idealny na lato. Niestety ma jedną zasadniczą wadę: ma maleńkie, ale niestety widoczne na paznokciach, drobinki. Wygląda to na barwnik, tak jakby był nie do końca dobrze zmieszany. I na zdjęciach też możecie to zauważyć.
Lakier ma wykończenie kremowe.
 
 

Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada długi, średnio szeroki, wygodny pędzelek.
Jest, tak jak wcześniejsze, bardzo gęsty i dosyć trudno się nim maluje. Ale lepiej niż bananowym.



Krycie/Trwałość
Lakier trochę smuży, ale do opanowania. Po nałożeniu dwóch grubszych lub trzech cieńszych warstw wygląda ok. Ja na zdjęciach mam trzy, możliwie cienkie, warstwy.
Jeśli chodzi o trwałość, to a moich paznokciach wytrzymał 3 dni.


Zmywanie 
Bez najmniejszych kłopotów, lakier nie wymaga użycia bazy.

 

Cena/Dostępność
Lakiery Shinelaq dostępne są na stronie www.pazurki.com.pl za 7,50 zł.

 
 Piękna ta pastelowa brzoskwinka...

7 komentarzy:

  1. Może spróbuj zareklamować, ja miałam takie drobinki w jednym holo CA i mi bez problemu wymienili szczególnie że jak oglądałam te lakiery na innych blogach nikt nie wspominał o takich drobinkach ;) A kolor sam w sobie bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jakiś pomysł, bo jest naprawdę prześliczny...

      Usuń
  2. Kolor jest bardzo przyjemny, ale drobinki psują efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)