piątek, 1 sierpnia 2014

China Glaze - Under The Boardwalk

Dzisiaj na moich paznokciach gości neonowy "Under The Boardwalk" z China Glaze. Pochodzi on z kolekcji "Summer Neons", wypuszczonej latem 2012 r.
Sprawa z tym lakierem jest przedziwna. Kiedy do mnie przyjechał, bardzo się zdziwiłam, bo jego kolor znacznie odbiegał od swatchy, które widziałam w internecie. Poszperałam trochę w blogach lakierowych i okazało się, że występuje on w dwóch wersjach, mocno różniących się kolorystycznie. Pierwsza z nich to fioletowy róż, druga to różowawy koral.
Ja mam wersję drugą.


Kolor/Wykończenie
Lakier to żelkowy, neonowy różowy koral. Taki trochę stonowany neon, nie daje mocno po oczach.
Co dziwne, inaczej wygląda w butelce a inaczej na paznokciach. W butelce to neonowy róż z niewielką domieszką pomarańczowego a po nałożeniu na paznokcie zamienia się w pomarańczowy neon z domieszką różu. Różnicę w kolorze widać zresztą na zdjęciach.
Wysycha na mat.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja dość rzadka jak na CG, może rozlewać się po skórkach.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma słabe krycie, jak to żelek. Po nałożeniu drugiej warstwy nadal jest prześwitujący.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni, potem zaczyna odpryskiwać.

 
Zmywanie
Zmywa się bardzo dobrze, nie wymaga użycia bazy.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 

Ja swój egzemplarz kupiłam dwa lata temu w sklepie www.alphanailstylist.pl za ok. 20 zł.


Wielka szkoda, że mój aparat nie radzi sobie z neonami. Mam wrażenie, że na zdjęciach to po prostu koralowy róż...

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)