wtorek, 5 sierpnia 2014

China Glaze - Beach Cruise-r

Nie wiem o co chodzi, ale mój aparat kompletnie nie radzi sobie z neonami. Robiłam zdjęcia w różnych ustawieniach i przy różnym oświetleniu a i tak ten neonowy róż wygląda jakoś blado...
Przed Wami "Beach Cruise-r" z z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Summer Neons",  która ukazała się latem 2012 r.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma neonowo różowy kolor z delikatną fioletową poświatą. 
Wysycha oczywiście na mat.

 
Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja dosyć rzadka, żelkowa.


Krycie/Trwałość 
Lakier, jak to żelki, ma nie najlepsze krycia, po nałożeniu drugiej warstwy nadal prześwitują końcówki paznokcia.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach mniej więcej 3 dni, potem pojawiają się odpryski.


Zmywanie
Bez najmniejszych kłopotów, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro.
Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie www.alphanailstylist.pl za 20 zł.

 

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)