środa, 2 lipca 2014

Shinelaq - Intense Blue

Dzisiaj swój debiut na moim blogu będzie miał lakier Shinelaq. Markę poznałam dzięki Darii, która ostatnimi czasy pokazywała je u siebie dosyć często. Zaintrygowana pięknymi pastelowymi kolorami, postanowiłam bliżej się z nimi zapoznać się. Złożyłam zamówienie i kilka dni później przyszła do mnie paczka z nowymi nabytkami. Lakiery są maleńkie - mają tylko 6 ml i przepiękne kolory. W miarę szybko schną i mają ładny połysk.
Na pierwszy ogień poszedł "Intense Blue" z kolekcji "Tropical Drinks".


Kolor/Wykończenie
Lakier ma błękitny, pastelowy kolor. Bardzo ładny, letni odcień.
Pięknie wygląda na paznokciach, zwłaszcza przy lekkiej opaleniźnie.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada długi, średnio szeroki, wygodny pędzelek.
Konsystencja gęsta, co powoduje, że trzeba szybko i sprawnie operować pędzelkiem.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw wygląda perfekcyjnie.  
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier na moich paznokciach utrzymał się tylko 2 dni, potem zaczął odpryskiwać.


Zmywanie
Bez problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery Shinelaq dostępne są na stronie www.pazurki.com.pl. 
Ich cena to 7,50 zł.


Muszę przyznać, że jestem z niego całkiem zadowolona.
Jedynym minusem jest trwałość, ale zobaczymy jak to będzie z pozostałymi kolorami.




10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień ♥ Widziałam je u mnie w mieście, będę musiała po nie wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest rzeczywiście piękny :) Przetestuj, jestem ciekawa twoich wrażeń :)

      Usuń
  2. Śliczny odcień, kocham takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykuwa uwagę kolorem i połyskiem :)
    Pięknie pomalowane paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie mają kolory!!! najlepsze wg mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest bajeczny. uwielbiam niebieski w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)