poniedziałek, 21 lipca 2014

Shinelaq - Banana

Dzisiaj kolejny z lakierów Shinelaq, tym razem to "Banana".
Malowanie paznokci w trzydziestostopniowym upale nie jest prostą sprawą.
I być może dlatego nie polubiłam tego lakieru.
Przyznam się bez bicia, że pomalowałam paznokcie tylko u jednej ręki, bo na drugą nie starczyło mi już cierpliwości... A malowałam ją trzy razy i nadal mam zastrzeżenia co do wyglądu lakieru.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przepiękny pastelowy odcień żółtego. Prawdziwie bananowy, idealny na lato.
Lakier ma wykończenie kremowe.
 
 
Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada długi, średnio szeroki, wygodny pędzelek.
Jest bardzo, bardzo gęsty i strasznie trudno się nim maluje.


Krycie/Trwałość
Lakier mocno smuży i po nałożeniu dwóch warstw nadal widać prześwity i smugi. Ja na zdjęciach mam trzy, możliwie cienkie, warstwy.
Jeśli chodzi o trwałość, to nic Wam nie powiem, bo zmyłam go zaraz po zrobieniu zdjęć.

Zmywanie
Bez najmniejszych kłopotów, lakier nie barwi płytki paznokcia.
 
 
Cena/Dostępność
Lakiery Shinelaq dostępne są na stronie www.pazurki.com.pl. 
Ich cena to 7,50 zł.
 
 
Kolor jest przecudny, ale maluje się nim okropnie... 
Zrobię do niego drugie podejście, ale jak się zrobi trochę chłodniej. 

2 komentarze:

  1. Żółte lakiery już tak mają, że są upierdliwe w aplikacji :/ Nie mniej jednak - odcień jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego żółtego lakieru i dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)