piątek, 4 lipca 2014

Sensique nr 162

Jakiś czas temu, w jednym z postów haulowych, pokazywałam Wam nowości w mojej szufladzie, czyli lakiery Sensique. 
Z lakierami tej marki mam do czynienia po raz pierwszy w życiu i sądząc po tym, jak się sprawują, na pewno nie ostatni.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma ładny turkusowo-zielony kolor. Ciut bardziej zielony niż na zdjęciach. Zdecydowanie wiosenno-letni odcień. Zebrał wiele komplementów :))
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma dosyć wąski, ścięty prosto pędzelek. Wygodny i precyzyjny.
Konsystencja niemalże idealna, nie za rzadka, nie za gęsta.


Krycie/Trwałość
Lakier kryje po nałożeniu dwóch warstw. Nie ma prześwitów ani smug.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się w idealnym stanie przez 3 dni, potem pojawiły się odpryski. 


Zmywanie
Bezproblemowe, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem. Przy nałożeniu na bazę nie odbarwia płytki. To rzadkość przy takich kolorach, więc za to ogromny plus.


Cena/Dostępność
Lakiery Sensique dostępne są w Drogeriach Natura. Cena regularna to 5,99 zł, ja kupiłam go w promocji za 3,60 zł.


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym lakierem.
Za 3,60 zł nie spodziewałam się wiele a tu taka niespodzianka...

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)