poniedziałek, 7 lipca 2014

Savina - Marne Life

Bohaterem dzisiejszego posta będzie kolejny lakier marki Savina. Tym razem mój wybór padł na "Marne Life".


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma przecudny, średnio zielony kolor. Oczywiście mój aparat tak fiksuje na zieleniach, że nie byłam w stanie odtworzyć realnego odcienia. Tak naprawdę to dużo bardziej neonowy kolor. Soczyście zielony. Bardziej jaskrawy w butelce, ciemniejszy na paznokciach.
Lakier wysycha na mat. Jako że nie lubię tego wykończenia, dodałam warstwę Seche.


Pędzelek/Konsystencja
Lakiery Saviny mają wąskie, elastyczne pędzelki.
Bardzo wygodne.
Konsystencja nieco kredowa, ale aplikacja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość
Lakier to jednowarstwowiec. Nawet ja nie nałożyłam drugiej warstwy a to zdarza się niezwykle rzadko :))) 
Błyskawicznie wysycha.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się 3 dni.


Zmywanie
Zmywa się szybko, ale brudzi skórki. Jak na zielony lakier przystało, mimo nałożonej bazy barwi płytkę paznokcia. Nie jakoś strasznie, ale barwi.


Cena/Dostępność
Dystrybutorem marki Savina jest firma Euro Fashion. Lakiery dostępne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym. Cena to 12,90 zł.


6 komentarzy:

  1. fajny odcień ;) jeszcze takiego nie mam w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja też nie mam drugiego takiego w swojej kolekcji :)

      Usuń
  2. Taki niespotykany odcień :) Zaskoczyło mnie krycie. Myślałam że masz min. 2 warstwy, a tu proszę jaka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)