piątek, 11 lipca 2014

OPI- Kiss Me On My Tulips

Dzisiaj mam na paznokciach lakier, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Przed Wami "Kiss Me On My Tulips" marki OPI. Lakier pochodzi z kolekcji holenderskiej, która ukazała się wiosną 2012 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przepiękny różowy kolor, ze sporą domieszką niebieskiego/fioletu. Jest bardzo dziewczęcy. Kiedy mam go na paznokciach, stale na nie zerkam :)
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI czyli długi, gęsty, i szeroki.
Konsystencja idealna.


Krycie/Trwałość
Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Daje piękny połysk, nie wymaga top coatu.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach ten lakier wytrzymuje 3-4 dni.


Zmywanie
Bez najmniejszych problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze, ceny zaczynają się od 17 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie www.victoriasbeauty.com za 31,63 zł.
 

I dwa zdjęcia z użycie lampy, na których wygląda jak cukiereczek...



4 komentarze:

  1. Świetny! Przypomina mi nieco Essie Madison Ave-Hue.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeden z moich ulubionych OPI, taki, co to wiesz, zabierasz ze sobą na bezludną wyspę :-)
    Kocham go :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)