wtorek, 15 lipca 2014

Haul lakierowy

Dzisiaj będzie post zakupowy. Ostatnia tego typu notka pojawiła się na blogu pod koniec kwietnia i jak same możecie się domyślić, od tego czasu moja kolekcja lakierowa znowu się powiększyła.

Zakupy na www.alphanailstylist.pl
Hura, hura hura!!! China Glaze powróciło do mojego ulubionego sklepu. 
Z racji tego, że strasznie długo czekałam na kolekcję "Off Shore", musiałam kupić ją całą :))


Zestaw 1 - cena 96,00 zł
Feel The Breeze
Float On
Dune Our Thong
X-Ta-Sea
I Sea The Point
Wait n' Sea


Zestaw 2 - cena 96,00 zł
Seas The Day
Stoked To Be Soaked
If In Doubt, Surf In Out
Sun Upon My Skin
Be More Pacific
Shore Enuff

Zakupy w Hebe



Sally Hansen "Xtreme Wear" - każdy za 14,99 zł
Fuchsia Power
First Blush
Pacific Blue
Pink Punk
Coral Reef

Zakupy na www.pazurki.com.pl


Lakiery Shinelaq - każdy za 7,50 zł
Instense Blue
Peach Milk
Banana
Pink Doll
Indigo
Caribbean See
Mint
Turquoise

Które z nich macie ochotę zobaczyć w pierwszej kolejności?

9 komentarzy:

  1. Pokaźne zakupy :)
    Z tych SH mam Pacific Blue i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nim nie malowałam, ale kolor jest super :)

      Usuń
  2. shinelagi :D zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intense blue już pokazywałam, reszta niedługo :)

      Usuń
  3. wooow:D ale zakupy ! super lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zakupiłam 3 lakiery CG, bo mam suszarnię w portfelu - jutro powinny być u mnie :)... cieszę się, że wróciły do Alphastylist....ja poproszę w pierwszej kolejności Dune Our Thong

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalona! Tyle cudownych lakierów! Banana wygląda najciekawiej bo aktualnie mam fazę na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)