środa, 9 lipca 2014

Eveline MiniMax 686

Dzisiaj na moim blogu pojawia się kolejny lakier z firmy Eveline Cosmetics. Lakier pochodzi z serii MiniMax, jego kolor to 686.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma pomarańczowy kolor, ciepły, nie jaskrawy. W butelce ma jak dla mnie dodatek czerwieni, może różu. Na paznokciach niestety tego nie widać. Nie mój kolor, zdecydowanie.

Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma wąski i giętki pędzelek. 
Konsystencja ok.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to nie bardzo mogę się wypowiedzieć, bo zmyłam go na drugi dzień. 
Nie porwał mnie :(



Zmywanie
Lakier zmywa się bez problemów. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery Eveline Cosmetics dostępne są w wielu drogeriach stacjonarnych i w sklepie internetowym EC. 
Ja swój egzemplarz kupiłam w Hebe za 5,99 zł.


6 komentarzy:

  1. Taki trochę dla strażaka :) Mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. To super propozycja dla amatorów pomidorowych czerwieni, tak przynajmniej prezentuje się u mnie na kompie :)
    Ja jednak zdecydowanie wolę takie z choćby odrobiną różu :)
    Pięknie się u Ciebie prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę, dlatego tak mi było przykro, że kolor na paznokciach różnił się od tego w butelce :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)