wtorek, 29 lipca 2014

China Glaze - Shore Enuff

Dzisiaj na moich pazurkach gości pierwszy z lakierów z najnowszej kolekcji China Glaze - "Off Shore". 
Przed Wami "Shore Enuff".


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo interesujący i oryginalny kolor dojrzałej limonki. To już nie pastela, ale jeszcze nie neon. Żywy, mocny kolor. Prześlicznie wygląda w butelce, na moich paznokciach już niestety mniej mi się podoba.
Lakier ma wykończenie kremowe, ale wysycha na lekki mat.


Pędzelek/Konsystencja
Ma standardowy pędzelek CG, czyli dość wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja jak dla mnie zbyt rzadka, trzeba uważać przy malowaniu.



Krycie/Trwałość
Z kryciem u niego różnie, na paznokciach mam nałożone dwie, na niektórych trzy dosyć cienkie warstwy. Trochę smuży przy malowaniu, ale do opanowania.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się 2 dni.


Zmywanie
Bez problemów, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem. Lakier nie odbarwia płytki.

 
Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są aktualnie tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ja swój egzemplarz kupiłam za 16 zł w sklepie internetowym www.alphanailstylist.pl


Jak Wam się podoba taka limonka?


2 komentarze:

  1. Śliczny kolor ♥ Naprawdę mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kolor jest śliczny, ale jakoś nie współgra z odcieniem mojej skóry :((

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)