piątek, 25 lipca 2014

China Glaze - Bahamian Escape

Na przekór deszczowi za oknem, dzisiaj będzie piękny błękit. Przed Wami "Bahamian Escape" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Bahama Blues" z 2008 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przecudny błękitny kolor. Dla mnie to kolor letniego nieba. 
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Pędzelek standardowy CG, wąski i giętki. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość 
Lakier kryje dobrze, chociaż niestety trochę smuży. Niektóre paznokcie pokrył ładnie po dwóch warstwach, na niektóre musiałam nałożyć trzy.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna się ścierać na końcówkach.


Zmywanie
Lakier zmywa się bardzo dobrze zwykłym zmywaczem. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam kilka lat temu w sklepie internetowym Euro Fasion za 16 zł.



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)