wtorek, 3 czerwca 2014

Wibo - Holiday

Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu pojawia się lakier firmy Wibo. To moje drugie spotkanie z tą marką, pierwsze nie wypadło dobrze. Miętowy lakier z kolekcji blogerskiej wylądował w śmieciach :( Jak będzie tym razem? 
Przed Wami "Holiday". Lakier pochodzi z kolekcji "Celebrity Nails", która ukazała się wiosną 2014r.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma bardzo ładny, turkusowo-zielony kolor. P
osiada drobniuteńki złoty shimmer. 
Mój aparat fiksuje na zielonych kolorach, więc zdjęcia nie oddają rzeczywistego koloru. Na zdjęciach wygląda na bardziej niebieski, w rzeczywistości jest zdecydowanie bardziej zielony. 
Trochę mi przypomina "Custom Kicks" z China Glaze.

 
Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada mój ulubiony pędzelek, czyli dosyć wąski i długi, ale giętki i elastyczny. Miłośniczki szerokich pędzelków nie pokochają go za to. Konsystencja dość rzadka, ale dobrze się rozprowadza.


Krycie/Trwałość
Lakier kryje dobrze po nałożeniu dwóch warstw.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 3 dni, przy czym 2-3 dnia zaczął się delikatnie ścierać na końcówkach.


Zmywanie
Zmywa się bez większych kłopotów. Mimo nałożonej bazy, lakier lekko zabarwił płytkę paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery Wibo dostępne są w Rossmannie. Ja swój egzemplarz kupiłam za całe 6,19 zł.


Jestem bardzo mile zaskoczona jakością tego lakieru. Ma precyzyjny pędzelek, dobrze kryje i jest w miarę trwały.
Ciekawa jestem, czy tylko ta seria jest tak dobra? Czy pozostałe dają radę?

Na koniec zdjęcie przy użyciu lampy błyskowej - udało mi się uchwycić ten delikatny shimmer.


5 komentarzy:

  1. Fajny kolor. Ogólnie lakiery Wibo nie są złe (jak dla mnie ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier jest naprawdę ok. Zobaczymy jak spiszą się pozostałe...

      Usuń
  2. Mam ciut ciemniejszego kolegę, ale średnio za nim przepadam. Kolory w tej kolekcji są niesamowite, ale the shimmer mi nie bardzo tu pasi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten shimmer w ogóle nie przeszkadza :) Choć jako krem też byłby piękny :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)