poniedziałek, 23 czerwca 2014

Savina - Waterfall

Jestem z powrotem :)
Błękitne niebo i ciemnoniebieski Bałtyk nastroiły mnie na paznokcie w kolorze blue.
Przed Wami "Waterfall" z Saviny.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przecudny niebieski kolor, dosyć mocno rzucający się w oczy. Nie do końca udało mi się uchwycić jego faktyczny kolor. Na zdjęciach wygląda na nieco ciemniejszy i jeszcze bardziej intensywny niż jest w rzeczywistości.
Lakier wysycha na mat. Ponieważ nie lubię tego wykończenia potraktowałam go warstwą Seche.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada pędzelek przypominające te z CG. Jest dosyć wąski, giętki i elastyczny.
Konsystencja dla mnie zdecydowanie za rzadka. Trzeba uważać na skórki.


Krycie/Trwałość
Przez to, że jest taki rzadki, słabo kryje. Do pełnego krycia potrzeba trzech cienkich warstw.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna się delikatnie ścierać.


Zmywanie
Bezproblemowe, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem. Po nałożeniu na bazę nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery Savina dostępne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym firmy Euro Fashion. Cena wynosi 12,90 zł.


9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)