piątek, 13 czerwca 2014

OPI - I Just Can't Cope-acabana

Dzisiaj na moich paznokciach gości " I Just Can't Cope-acabana" z OPI.
Lakier pochodzi z kolekcji "Brazil", która ukazała się wiosną 2014 r.
Ja mam kłopot z żółtymi lakierami. O ile w butelce i na swatchach w internecie podobają mi się bardzo, o tyle na moich paznokciach już jakoś mniej...
 
 
Kolor/Wykończenie
Lakier ma ładny, jasno-żółty kolor. To bardziej pastela niż neon. Na zdjęciach wyszedł na ciemniejszy i bardziej intensywny niż jest naprawdę.
Lakier ma wykończenie kremowe.
 
 
Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI czyli długi, szeroki, ścięty prosto.
Konsystencja bez zastrzeżeń.
 

Krycie/Trwałość
Lakier ma przyzwoite krycie, po nałożeniu 2 warstw wygląda ok, choć na kilku paznokciach mam nałożone 3 warstwy.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach ten lakier wytrzymał bez uszczerbku 2 dni, potem go zmyłam.
 
 
Zmywanie
Bez najmniejszych problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia.
 
 
Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze, ceny zaczynają się od 17 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na www.victoriasbeauty.com za 31,89 zł.
 
 
P.S.
Jutro wyjeżdzam na krótki urlop, więc przez cały przyszły tydzień nie będzie nowych wpisów. Buziaki dla Was :-*
 
 

5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście na fotkach wyszedł ciemniejszy niż jest :) Kolor jest cudowny, zmobilizowałaś mnie do tego, by w końcu go nałożyć :DDD
    Baw się dobrze, będę tęsknić :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam i pewnie nie będę miała, bo nie lubię żółtego koloru na swoich pazurkach. Udanego wypoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółty kolor jest trudny, ale ten egzemplarz jest całkiem ok ;))) Dziękuję :))

      Usuń
  3. Tak jak nie przepadam za żółtymi paznokciami, tak ten podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)