wtorek, 10 czerwca 2014

Inglot nr 361

Dzisiaj pokażę Wam lakier, którego używam bardzo rzadko. Choć ma przepiękny kolor, to jego konsystencja i trwałość pozostawiają wiele do życzenia...
Przed Wami lakier marki Inglot o numerze 361. Pochodzi on z kolekcji "Hawaiian Bar", która pojawiła się w sprzedaży latem 2012 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma cudowny różowo-koralowy odcień z delikatną złoto-różową poświatą. Na paznokciach wygląda jednak na typowy krem. Śliczny kolor, idealny na lato.


Pędzelek/Konsystencja 
Pędzelek standardowy u Inglota, raczej wąski i prosty, dość giętki. 

Niby taki, jaki lubię, ale źle mi się nim maluje. I nie potrafię powidzieć dlaczego.
Konsystencja bardzo rzadka, lubi się rozlewać na skórki. Trzeba się porządnie postarać, żeby lakier na paznokciach wyglądał dobrze.


Krycie/Trwałość
Lakier kryje nie najlepiej, na paznokciach mam 3 warstwy. Przy malowaniu mocno smuży.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 1-2 dni, przy czym zdarza się, że już po paru godzinach zaczyna odpryskiwać.


Zmywanie 
Bezproblemowe.


Cena/Dostępność
Lakiery Inglota dostępne są w sklepach stacjonarnych/wyspach i w sklepie internetowym. Aktualna ich cena to 21 zł.

 
 I na koniec zdjęcie zrobione przy użyciu lampy.


5 komentarzy:

  1. Kolor jest cudny! Szkoda, że tak smuży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)) Jest śliczny, ale wkurza przy malowaniu.

      Usuń
  2. podoba mi się ten kolor! i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś bardzo lubiłam lakiery Inglot, a teraz już mniej, ale też mam kilka kolorów z tej kolekcji i są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)