piątek, 6 czerwca 2014

China Glaze - Heli-Yum

Kilka dni temu malując paznokcie swoim ukochanym lakierem, zorientowałam się, że jeszcze go nie pokazałam na blogu. Gapa ze mnie.
Przed Wami "Heli-Yum" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Up & Away", która ukazała się wiosną 2010r.
Jest to mój ulubiony lakier ever. Jedyny, którego całą buteleczkę zużyłam, w tej chwili została już połowa drugiej.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przepiękny malinowo-czerwony kolor.  W zależności od rodzaju światła raz jest bardziej czerwony, raz bardziej różowy. Czasem mam wrażenie, że jego kolor zmienia się wraz z moim nastrojem :)
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze - wąski, prosty, giętki i elastyczny. Konsystencja jak marzenie.
 

Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu 2 warstw wygląda perfekcyjnie. Zabieganym wystarczy jedna warstwa.

Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni, przy czym wcześniej lekko ściera się na końcówkach.


Zmywanie
Zmywa się bez żadnych problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia. Bez bazy też krzywdy nie zrobi :)


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 

Ja swój egzemplarz kupiłam
za 18 zł na www.alphanailstylist.pl. 



Kocham go, jest przepiękny :)
A Wy macie swój ulubiony lakier? Czy kochacie więcej niż jeden?


6 komentarzy:

  1. Marzy mi się taki lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :) chciałabym mieć chociaż jeden lakier z tej firmy :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :) Na pytanie nie odpowiem, bo kocham zdecydowanie więcej niż jeden lakier :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest bardzo fajny :) nic dziwnego, że to taki rekordzista, jeśli chodzi o zużycie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)