piątek, 23 maja 2014

Vodka&Caviar - OPI

Jakiś czas temu, w ramach poszukiwania idealnej czerwieni, zapytałam Was, jakie lakiery możecie polecić jako idealny, czysty, klasyczny odcień tego koloru. 
Pisałyście o kilku lakierach i po obejrzeniu miliarda swatchy w internecie i rekomendacji Megdil zdecydowałam się zamówić właśnie "Vodka&Caviar" z OPI. Lakier pochodzi z kolekcji "Russian" z 2007 r. i jest ponoć kultowy.
Czy rzeczywiście jest idealny?


Kolor/Wykończenie
Lakier ma naprawdę piękny, klasyczny, czerwony kolor. Dość ciemny, ewidentnie zimny, z wyraźnymi niebieskimi nutami.
Byłam pewna, że lakier będzie miał wykończenie kremowe, niestety okazał się bardziej żelkiem niż kremem. I to jest jego wada.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI.

Mimo iż wolę cieńsze pędzelki, tym maluje się naprawdę wygodnie. 
Konsystencja żelkowa, lekko przezroczysta.
 
 
Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po dwóch warstwach wygląda ok. Ja mam nałożone trzy, gdyż zależało mi na idealnym pokryciu i wyglądzie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach ten lakier wytrzymał aż 5 dni. Zdarza się to niezwykle rzadko...



Zmywanie
Jak na czerwony lakier zmywa się świetnie, nie brudzi skórek.
Po nałożeniu na bazę lakier nie barwi płytki paznokcia.
 
 
Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze, ceny zaczynają się od 12 zł.
Ja swój egzemplarz kupiłam w styczniu na www.victoriasbeauty.com za 40,66 zł.
Drogo :(


Muszę przyznać, że to najładniejsza czerwień, jaką kiedykolwiek miałam na paznokciach. Jedyny minus, to jego konsystencja. Nadal więc szukam ideału...




8 komentarzy:

  1. Drogo, ale warto dla takiego efektu. Pięknie wygląda na Twoich pazurkach ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna żelkowa czerwień: uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola! nueva seguidora (quedateenminube)
    Precioso color,
    Saludos,

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest od wielu lat na mojej liście,osobiście uważam że rosyjska kolekcja ma przepiękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone lakiery są najlepsze! moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)