piątek, 2 maja 2014

That's Shore Bright - China Glaze

Dzisiaj na przekór pogodzie za oknem, zaprezentuję jeden z lakierów idealnych wiosnę/lato.
Przed Wami "That's Shore Bright" z China Glaze.
Lakier pochodzi z kolekcji "Sunsational" wypuszczonej latem 2013 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor jasnego fioletu z domieszką różu. Kolor w butelce zachwycił mnie absolutnie. I tylko w butelce... Po pomalowaniu paznokci po raz kolejny okazało się, że lila/fiołek to kolory nie dla mnie :((
Chyba po prostu nie pasują do odcienia mojej skóry...
Lakier jak na neony przystało wysycha na mat. Ponieważ nie lubię tego wykończenia, potraktowałam go warstwą Seche Vite.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.
 
 
Krycie/Trwałość 
Lakier ma całkiem dobre krycie,
po nałożeniu dwóch warstw wygląda ok.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymał się na moich paznokciach 3 dni.


Zmywanie
Zmywa się bez problemu zwykłym zmywaczem. Po nałożeniu na bazę, lakier nie zabarwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. 

Ja swój egzemplarz kupiłam na www.victoriasbeauty.com za ok 20 zł.



9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego tak mi przykro, że źle się w nim czuję :((

      Usuń
  2. mnie się podoba, i uwielbiam mieć takie kolory na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fiolety, jak dla mnie ten kolor jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię fiolety, ale ten niestety nie dla mnie :(((

      Usuń
  4. szkoda że się w nim nie czujesz, bo na zdjęciach wcale tego nie widać! kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)