poniedziałek, 5 maja 2014

Słodziak

Dzisiaj miałam wielką ochotę na różowe paznokcie. W swojej kolekcji mam sporo lakierów w tym kolorze, więc mam w czym wybierać. Tym razem mój wybór padł na słodziaka z Eveline. Przed Wami nr 687 z serii "MiniMax".


Kolor/Wykończenie
Lakier ma uroczy, jasnoróżowy
kolor. Taki cukierkowy, barbie pink. Bardzo dziewczęcy. Idealny na wiosenno-letnie dni.
Lakier ma wykończenie kremowe.
 

Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma wąski, długi, giętki pędzelek. Bardzo wygodny. Konsystencja idealna.


Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw wygląda perfekcyjnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał bez uszczerbku 3 dni, potem zaczęły pojawiać się odpryski.


Zmywanie
Lakier zmywa się bardzo dobrze. Nie wymaga nałożenia bazy, na pewno nie zabarwi płytki paznokciowej.


Cena/Dostępność
Lakiery Eveline Cosmetics dostępne są w drogeriach stacjonarnych, w sklepie internetowym EC i na Allegro.
Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie internetowym www.sklep.eveline.eu za 5,31 zł.


I co o nim myślicie?
Słodziak, nie?

10 komentarzy:

  1. mam :) mimo, że nie lubię zbytnio różu na pazokciach to ten przypadł mi do gustu. Trwałość u mnie 2 dni - tak jak z większością lakierów :( - cena ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ♥ Te lakiery są genialne - tanie, a jakościowo naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ja też jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba i idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek ;) bardzo lubię róż na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)