poniedziałek, 19 maja 2014

Snap My Dragon - China Glaze

Kolejnym lakierem China Glaze, który chcę Wam zaprezentować jest "Snap My Dragon". Lakier pochodzi z kolekcji "Avant Garden", wypuszczonej wiosną 2013 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma cudowny malinowo-czerwony kolor, dosyć ciemny. 
Ma w sobie drobniuteńki różowy shimmer, który na paznokciach wygląda jak różowa poświata. Bardzo piękny, kobiecy kolor.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez najmnieszych zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie, zabieganym wystarczy jedna warstwa. Ja jak zawsze nałożyłam dwie, tak już mam :))
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 3-4 dni, przy czym wcześniej ściera się delikatnie na końcówkach.


Zmywanie
Bez problemów, nie rozmazuje się, nie brudzi skórek.
Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.
 

Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro.
Ceny wahają się od 10 do 25 zł.



Wyrazisty, wyjątkowo ładny kolor :)))

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Do niedawna głównie na www.alphanailstylist.pl. ale niestety nie sprzedają już tej marki :((.
      Aktualnie nowe kolekcje kupuję na www.victoriasbeauty.com a starsze na Allegro.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)