piątek, 9 maja 2014

Savina - Jealous

Dzisiaj pokażę Wam pierwszy z lakierów, które kupiłam w zeszłym miesiącu.
Wszystkie są tak piękne, że nie mogłam się zdecydować, od którego zacząć...
Na pierwszy ogień poszła zieleń z Saviny.
Przed Wami "Jealous".


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ładny odcień średniej zieleni, soczysty i wyrazisty. Jak dla mnie bez domieszek, czysta zieleń. Na zdjęciach nie udało mi się niestety uchwycić prawdziwego koloru. Wygląda na ciemniejszy i nieco przybrudzony niż jest naprawdę.
Lakier ma wykończenie kremowe, z lekkim matem.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada mój ulubiony pędzelek, czyli dosyć wąski, giętki i elastyczny.
Konsystencja rzadka, trzeba uważać na skórki.


Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, można spokojnie nałożyć tylko jedną grubszą warstwę. Ja jak zawsze nałożyłam dwie. 
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się przez 3 dni.


Zmywanie
Zmywa się ok. Niestety jak na zielone lakiery przystało, niemiłosiernie brudzi płytkę paznokcia. Żadna baza nie pomoże :(


Cena/Dostępność
Lakiery
marki Savina dostępne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Euro Fashion. Cena wynosi 12,90 zł. Z tego co pamiętam, to tego odcienia nie ma w sklepie internetowym :( Pozostają sklepy stacjonarne.


 Prawdziwie wiosenny, przepiękny kolor :)))

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :) Mam wrażenie, że mój Dark Jade z FM Group jest bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię zielone lakiery,a Savina to moje odkrycie i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. takiej zieleni na paznokciach to ja jeszcze nie widziałam, cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, szkoda tylko, że odbarwia. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :( Taka uroda zielonych lakierów...

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)