piątek, 30 maja 2014

Peonies & Park Ave - China Glaze

Dzisiaj pierwszy raz na moim blogu lakier neonowy. Nie przepadam za takimi kolorami, mam wrażenie, że jestem już na nie za stara. Czasem jednak zauroczona swatchami, kupuję buteleczkę "na próbę". I tak też było w przypadku "Peonies & Park Ave" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "City Flourish", która ukazała się wiosną 2014r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma mocny, intensywnie różowy, neonowy kolor. Na zdjęciach tak tego nie widać, ale naprawdę mocno daje po oczach. Przypomina mi lakier, którego używałam w letnie dni w podstawówce.
Jak na neon przystało, wysycha na mat. Jako, że nie lubię tego wykończenia, potraktowałam go warstwą Seche Vite.


Pędzelek/Konsystencja
Pędzelek standardowy u CG, wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja ok.


Krycie/Trwałość
Krycie ma niestety nie najlepsze. Dwie warstwy nie dają idealnego krycia. Ja mam na zdjęciach trzy a i tak nie jestem do końca zadowolona z efektu. Przy nakładaniu trzeba bardzo uważać, bo smuży i dosyć szybko zasycha.
Jeśli chodzi o trwałość, to a moich paznokciach wytrzymał w nienaruszonym stanie tylko 2 dni.


Zmywanie 
Nie było problemu, po nałożeniu na bazę nie odbarwił mi płytki.


Cena/Dostępność
Lakier dostępny jest w sklepach internetowych i na Allegro.
Ceny wahają się od 16 do 25 zł.
Ja swój egzemplarz kupiłam za 20,50 zł w sklepie internetowym www.victoriasbeauty.com.
 
A w świetle sztucznym wygląda tak:
 
 

8 komentarzy:

  1. Ale ładniutki :) ale neonki chyba tak mają że za bardzo kryć nie lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest cudowny, tylko neony tak cięźko sfotografować ;/ Poza tym nie uważam byś była za stara na neony, właśnie na pazurkach można dość długo szaleć...lepiej intensywny manicure niż za dużo tapety na twarzy ;DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. co Ty. nigdy nie jest się za starym na neony. Neony są super:D tylko szkoda że na zdjęciach ich piękności nie widac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, próbowałam w różnym świetle i w różnych ustawieniach a i tak kolor na zdjęciach wypada blado na tle realnego :(((

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)