wtorek, 27 maja 2014

Misa - Call Me Crazy Coral

Dzisiaj pokażę Wam pierwszy z zakupionych niedawno lakierów marki Misa. To moje pierwsze spotkanie z lakierem tej firmy i uważam je za udane. 
Misa, podobnie jak inne duże marki lakierowe, kilka razy w roku wypuszcza nowe kolekcje sezonowe. Lakier "Call Me Crazy Coral" pochodzi zdaje się z kolekcji klasycznej.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma kolor koralowego różu. Jego odcień zmienia się w zależności od światła. Raz jest bardziej różowy, raz zdecydowanie koralowy. Śliczny kolor.
Lakier ma w sobie bardzo bardzo drobny shimmer, który daje na paznokciach delikatną srebrną poświatę.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma wąski i długi pędzelek. Dobrze się nim maluje. Konsystencja dosyć rzadka, ale nie sprawia kłopotów przy aplikacji.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu 2 warstw wygląda bardzo dobrze.
Dosyć wolno schnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 4 dni.


Zmywanie
Zmywa się bez problemu. Po nałażeniu na bazę lakier nie odbarwia płytki. Bez bazy też raczej krzywdy nie zrobi.


Cena/Dostępność
Lakiery Misa dostępne są w kilku sklepach internetowych. Ceny wahają się od 17 do nawet 39 zł.
Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie stacjonarnym Euro Fashion 17,24 zł.
 
 
Jak Wam się podoba?
Znacie lakiery Misa?
Możecie polecić jakiś kolor?

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)