środa, 14 maja 2014

Grape Escape - Barielle

Dzisiaj zaprezentuję jeden jedyny w mojej szufladzie lakier marki Barielle. Wzięłam go "na próbę" przy przedostatnim zamówieniu z victoriasbeauty. I dobrze zrobiłam :)) To moje pierwsze spotkanie z lakierem tej firmy i na pewno nie ostatnie. W swojej ofercie Barielle ma 150 kolorów, więc jest w czym wybierać.
Przed Wami "Grape Escape".


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma kolor dość ciemnego fioletu, jak dla mnie bez żadnych domieszek. Czysty, zimny, bardzo ładny odcień. Właśnie takiego koloru szukałam.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada wąski i długi pędzelek. Bardzo dobrze się nim maluje. Konsystencja dosyć rzadka, ale nie sprawia większych kłopotów przy aplikacji.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu 2 warstw wygląda idealnie. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczął się ścierać na końcówkach.


Zmywanie
Zmywa się standardowo, bez kłopotu. Po nałażeniu na bazę lakier nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery Barielle dostępne są w kilku sklepach internetowych. Widziałam je też kilka razy w TK Maxx, ale tylko w zestawach.
Ja swój egzemplarz kupiłam na www.victoriasbeauty.com za 18,83 zł.


Jak Wam się podoba ten kolor?
Miałyście kiedyś styczność z lakierami Barielle?
Jeśli tak, to dajcie znać, na jakie kolory warto rzucić okiem :)



3 komentarze:

  1. Piękny kolor!!!! bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zdecydowanie w moim typie :) Bardzo lubię lakiery Barielle, choć wielu nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)