poniedziałek, 12 maja 2014

China Glaze - Aquadelic

Kolejnym lakierem China Glaze, który chcę Wam zaprezentować jest "Aquadelic". Lakier pochodzi z kolekcji "ElectroPop", wypuszczonej na wiosnę 2012 r.
To jeden z nielicznych w mojej kolekcji lakierów pastelowych. Ja mam generalnie z pastelami problem. Bardzo podobają mi się ich kolory (choć czasem tylko w butelce), ale w większości przypadków konsystencja i krycie pozostawia wiele do życzenia. Zazwyczaj niemiłosiernie smużą i kryją po milionie warstw. 
Jak to jest w przypadku "Aquadelic"?


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przepiękny, pastelowy,
zielonkawo-niebieski kolor. Jeden z ładniejszych miętowych odcieni, jakie kiedykolwiek widziałam. Idealny na bieżący sezon. Lakier ma wykończenie kremowe.
 
 
Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze -  wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja dosyć rzadka. Przy malowaniu trzeba bardzo uważać na skórki i równomiernie rozprowadzać lakier, bo ma on tendencję do tworzenia smug i nierówności.
 

Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie jak na pastelowy kolor. Do pełnego krycia potrzebne są trzy cienkie lub dwie grubsze warstwy. Czyli całkiem przyzwoicie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 2-3 dni, potem zaczyna odpryskiwać.
 

Zmywanie
Bez problemów.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro.
Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 
Ja swój egzemplarz kupiłam na Allegro za ok. 15 zł.


I na koniec lilka zdjęć z użyciem lampy, na których "Aquadelic" wygląda po prostu obłędnie...





4 komentarze:

  1. Absolutnie uroczy, jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i uwielbiam. W ubiegłym roku w sezonie letnim najczęściej gościł na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)