piątek, 4 kwietnia 2014

Truskawka


Dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy i jedyny (póki co) lakier marki Avon. Przed Wami "Strawberry" z serii "Speed Dry".
Lakier dostałam przy okazji wymianki z Izabelą i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona jego jakością.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ładny ciemnoróżowy kolor z domieszką niebieskiego/fioletu. Taka trochę fuksja. Ma bardzo podobny odcień do "Make An Entrance" z China Glaze. Kolor bardzo kobiecy, idealny na każdą porę roku.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma bardzo wygodny pędzelek: niezbyt wąski, ścięty prosto, bardzo precyzyjny.
Konsystencja idealna.
 
 
Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu 2 warstw wygląda perfekcyjnie. 
Bardzo szybko wysycha.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 3 dni, przy czym 2 dnia zaczął się ścierać na końcówkach.


Zmywanie 
Lakier zmywa się dobrze, zwykłym lakierem.
Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia


Cena/Dostępność
Lakiery Avon dostępne są u konsultantek tej marki. Z tego co widziałam na stronie, to aktualnie są w promocji za 13,99 zł.


Bardzo mi przypadł do gustu ten lakier. Ma świetny pędzelek, dobrze kryje, z trwałością też nie najgorzej. Jesli będę miała okazję, chętnie kupię inne kolory.
A Wy macie jakieś doświadczenia z lakierami Avon?


3 komentarze:

  1. Ślicznie u Ciebie wygląda i gdyby nie fakt, że coś niemal identycznego mam, to bym go nie oddała :DDD Ja bardzo jestem zadowolona z jakości lakierów Avon i wszystkim je polecam, warto dać im szansę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor. trzeba przyznać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)