poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Rocktopia 1

Dzisiaj naszło mnie na paznokcie w iście wiosennym kolorze.
Przed Wami lakier marki Manhattan. Pochodzi on z kolekcji "Rocktopia" i ma numer 1.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ciekawy kolor, którego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach. Jest ewidentnie koralowy-czerwony, ale ma też całkiem sporą domieszkę różu. Idealny na wiosnę i lato.
Lakier ma wykończenie kremowe, a właściwie żelkowo-kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma dosyć długi i szeroki pędzelek. 
Konsystencja bez zastrzeżeń. Lakier bardzo ładnie i dużą łatwością rozprowadza się po paznokciu.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie. Jak na lakier o takiej konsystencji, to naprawdę nieźle.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 3 dni, potem zaczął odpryskiwać.


Zmywanie
Zmywa się bez problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery Manhattan dostępne są w Rossmannie, za około 10 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na Allegro za niecałe 4 zł.


3 komentarze:

  1. mam :P fajny kolorem ino ja mam jakieś cudaczne paznokcie i wytrzymuje z bólem 2 dni :( ale jak więszkość więc nie odbiega zbytnio od normy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)