środa, 30 kwietnia 2014

Haul (kwiecień 2014)

Dzisiaj mamy ostatni dzień miesiąca zatem przyszła pora na zakupowe podsumowanie kwietnia.
To był ewidentnie miesiąc lakierów. Zdecydowanie zaszalałam :))

Zakupy w Euro Fashion


Savina w odcieniach niebieskiego, czyli Frostbite, Waterfall, Caribbean i Malibu.


I w odcieniach zieleni: Marine Life, Morning Dew i Jealous.
Lakiery tej marki niestety podrożały :( 
Dawniej kosztowały 9,90 zł aktualnie to 12,90 zł.


Pierwsze w mojej kolekcji lakiery marki Misa w kolorach: Baby I Love You, Blue Over a Boy, Call Me Crazy Coral i Krystal Water. 
Każdy kosztował 17,24 zł.

Zakupy w Drogerii Natura


Zupełnie nieznane mi wcześniej i wzięte "na próbę" lakiery marki Sensique w kolorach: 185, 180, 165, 162, 166 i 177. 
Cena regularna to 5,99, aktualnie w Naturze jest -40%, więc za każdy zapłaciłam tylko 3,60 zł. 
Jestem ich bardzo ciekawa.

Zakupy w Rossmann


Lakiery Wibo z serii "Celebrity Nails" w kolorach: Sweet Candy, Deep Ocean, Pink Day i Holiday. Każdy za 6,19 zł.

Jeśli chodzi o pielęgnację, to kupiłam tylko to, co było mi niezbędne.


Balsam do włosów nawilżająco-regenerujący (Joanna) - kupiony w drogerii osiedlowej za 5,50 zł.
Odświeżający krem nawilżający Aquaporin Active (Eucerin) - kupiony w Superpharm za 47,99 zł.
Serum antycellulitowe (AA) - kupione w drogerii osiedlowej za 14,90 zł.

I co myślicie?
Za dużo lakierów?
Powinnam się leczyć?




7 komentarzy:

  1. jeśli Ty zaczniesz się leczyć, to ja muszę iść z Tobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Saviny mam jedynie Frostbite i jest cudowny!! A wszystkie lakiery, które kupiłaś zapowiadają się rewelacyjnie!!! Czekam na swatche Saviny i Misy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe zakupy!!! leczyć się daj spokój :) ja jak dopadają mnie wyrzuty sumienia to zakupy rozkładam w kilka miejsc i łudzę się, że tak mało kupiłam :P. Ja poproszę Misę w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre :))) Błękit z Misy będzie szybko, obiecuję :)))

      Usuń
  4. O ludzie, lakierowy zawrót głowy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)