poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Fly z China Glaze

Kolejnym lakierem, który chcę Wam pokazać jest "Fly" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z bardzo udanej kolekcji "Kicks", wypuszczonej latem 2009 r. Mam z tej kolekcji kilka lakierów i wszystkie bardzo lubię :)


Kolor/Wykończenie
Lakier ma fioletowo-różowy, niezbyt ciemny kolor. Posiada bardzo drobny różowy shimmer, który na paznokciach wygląda jak delikatna, różowa poświata. Bardzo interesujący odcień.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek CG czyli wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja nie za gęsta, nie za rzadka. Całkiem w sam raz :)


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się 3-4 dni, przy czym wcześniej zaczynają się ścierać końcówki.


Zmywanie 
Lakier zmywa się bardzo dobrze. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia. Bez bazy też raczej nic złego nie zrobi :)


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są tylko przez internet. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na Allegro za 15 zł.
 
 
 

5 komentarzy:

  1. bardzo ładny, uwielbiam fiolety w każdej wersji, niestety China Glaze jeszcze nie mam w swoich zbiorach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Ten lakier bardzo długo za mną chodzi,,,chyba w końcu się za nim obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki :) Nie mam jeszcze w swoim pudle chinek, ale kuszą, oj kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)