poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Elektryczna zieleń

Dzisiaj lakier o wykończeniu, które jest dosyć rzadko spotykane. Chyba jeszcze nie pokazywałam podobnego lakieru...
Przed Wami "Electric Green" marki Savina.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor średniej zieleni z milionem srebrno-zielonych drobinek.
Kupując go myślałam, że będzie shimmerem, przy malowaniu okazało się, że lakier ma wykończenie foliowe. Wygląda tak, jakbym na paznokciu miała naklejoną metaliczną folię. Niezwykle mocno odbija światło, bardzo oryginalnie wygląda przy sztucznym oświetleniu.




Pędzelek/Konsystencja
Lakiery Saviny mają wąskie pędzelki, przypominają te z China Glaze.
Konsystencja idealna, nie za rzadka, nie za gęsta.



Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, wystarczy jedna warstwa. Ja z przyzwyczajenia nakładam dwie. Błyskawicznie wysycha.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się niestety tylko 2 dni, potem zaczął odpryskiwać.


Zmywanie
Nie należy niestety do najłatwiejszych. Najpierw zmywa się kolor, potem schodzą drobinki. Potwornie odbarwia płytkę paznokcia. Przy zmywaniu brudzi skórki.


Cena/Dostępność
Dystrybutorem marki Savina jest firma Euro Fashion. Lakiery dostępne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym. Cena wynosi 9,90 zł. 





I na koniec kilka zdjęć przy użyciu lampy błyskowej.





7 komentarzy:

  1. Faktycznie mało spotykany kolor ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to dziad!!!! bossski ale wkurza mnie odbiarwianie płytki i brudzenie skórek. Uroku nie moge mu odmówić zarówno jesli chodzi o kolor jak i wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Do zieleni nigdy nie mogłam się przekonać, lubię tylko mięty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)