piątek, 11 kwietnia 2014

Buraczek

Jakiś czas temu pokazywałam Wam lakier marki Eveline, który bardzo mi sie spodobał. Wiedziałam, że przy najbliższej okazji z chęcią bliżej zapoznam się z pozostałymi kolorami. I tak też się stało.
Dzisiaj pokażę Wam jeden z lakierów Eveline, które nabyłam w tym tygodniu.
Przed Wami lakier z serii MiniMax o numerze 835.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ładny, dosyć ciemny,
różowo-czerwony kolor. Taki właśnie buraczkowy. Na zdjęciach wyszedł bardziej różowy niż jest naprawdę. W rzeczywistości jest w nim więcej czerwonego. Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma wąski, dosyć długi, giętki pędzelek. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw wygląda idealnie. Zabieganym spokojnie wystarczy jedna grubsza warstwa.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał bez uszczerbku 2 dni, potem go zmyłam.


Zmywanie
Lakier zmywa się bardzo dobrze. Nie rozmasuje się, nie brudzi skórek. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery Eveline Cosmetics dostępne są w drogeriach stacjonarnych, w sklepie internetowym EC i na Allegro.
Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie internetowym www.sklep.eveline.eu za 5,31 zł.



I jak Wam się podoba ten buraczek?

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)