piątek, 25 kwietnia 2014

Boyfriend Jeans (Nubar)

Dzisiaj pokażę Wam pierwszy i jedyny w mojej kolekcji lakier marki Nubar. Przed Wami "Boyfriend Jeans" z kolekcji "Jeans Collection", która ukazała się jesienią 2011r.

 
Kolor/Wykończenie
Lakier ma ciekawy niebieski kolor z domieszką szarości. Taki trochę przybrudzony. Bardzo ładny i oryginalny odcień, nie mam podobnego w swojej kolekcji.
Lakier ma wykończenie kremowe.
 

Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma  wygodny pędzelek: wąski, ścięty prosto, bardzo precyzyjny. Taki, jaki lubię najbardziej :)
Konsystencja nie najlepsza, zdecydowanie zbyt rzadka. Przy malowaniu trzeba bardzo uważać na skórki, bo lakier lubi się na nie rozlewać.
 
 
Krycie/Trwałość
Lakier ma słabe krycie, po nałożeniu dwóch warstw widać prześwity. Nałożyłam więc i trzecią.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 3 dni. 


Zmywanie 
Lakier zmywa się bardzo dobrze, zwykłym lakierem.
Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia


Cena/Dostępność
Niestety nie widziałam w żadnym sklepie/hurtowni lakierów tej marki. Są dostępne tylko przez internet.
Ja swój egzemplarz kupiłam na www.victoriasbeauty.com za 31,08 zł.


Jak Wam się podoba ten kolor?
Miałyście styczność z lakierami Nubar?
 

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)