środa, 26 marca 2014

VIII

Dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ulubionych zimowych lakierów.
Ponieważ wiosna kalendarzowa już przyszła (ta za oknem w zasadzie też) mam go na paznokciach pewnie po raz ostatni w tym sezonie.
Przed Wami "VIII" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "X Anniversary", która ukazała się jesienią 2007r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ciemny fioletowy kolor.  Z daleka wygląda na czarny, z bliska widać, że to jednak fiolet. Jest bardzo podobny do "Evening Seduction", tylko trochę jaśniejszy.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja jak marzenie.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu 2 warstw nie ma żadnych prześwitów
.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczynają się ścierać końcówki.


Zmywanie
Zmywa się bez żadnych problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 

Ja swój kupiłam na wyprzedaży w sklepie stacjonarnym Euro Fashion za 10 zł.


Choć jest naprawdę bardzo ładny, czas "odkurzyć" lakiery w jaśniejszych kolorach...

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)