czwartek, 6 marca 2014

Tołpa na cellulit

Dzisiaj obiecana przy ostatnim denku recenzja. 
Przed Wami "Ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni" marki Tołpa.
Czy okazał się równie dobry jak wychwalany, przeze mnie, pod niebiosa Elancyl?


Info od producenta
Ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni z efektem ultradźwięków i komórkami macierzystymi. Redukuje cellulit i wysmukla ciało po 14 dniach stosowania. Działa na komórki tłuszczowe jak ultradźwięki, stymulując rozkład tłuszczu, zmniejsza objętość i grubość tkanki tłuszczowej o ok. 17%. Eliminuje nadmierne centymetry do -1,5 cm w udzie i do -2 cm w biodrach. Usprawnia mikrokrążenie, wspomaga usuwanie toksyn i nadmiaru płynów. Silnie nawilża, uelastycznia i ujędrnia skórę. Zaraz po zastosowaniu wygładza, napina i rozświetla skórę zmniejszając widoczność nierówności.

Opakowanie/Pojemność
Serum znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce zakończonej praktyczną pompką z mechanizmem blokującym.
Opakowanie kartonowe (wewnątrz i na zewnątrz) zawiera całą masę informacji na temat produktu, cellulitu i pielęgnacji w domu i w gabinecie. Fajny pomysł.
Pojemność to 250 ml.


Konsystencja/Zapach
Zapach ma przyjemny, ale trudny do opisania.
Konsystencja rzadka, wodnista, ale nie sprawia kłopotu przy aplikacji.
Ma żółto-pomarańczowy kolor, opalizujący.

Cena/Dostępność
Ja swój egzemplarz kupiłam w Superpharm za 55,99 zł. Na pewno jest też dostępne w Rossmanie, w aptekach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 48 do 70 zł.



Moja opinia
Do tej pory najlepszym preparatem antycellulitowym, jakiego używałam był Cellu Slim marki Elancyl. I tak też pozostanie. Serum z Tołpy nie było w stanie mu dorównać. Choć dzielnie walczyło...
Największym jego plusem jest wydajność. Stosowałam go raz dziennie (wieczorem) i wystarczył mi na prawie 3 miesiące. 
Drugi plus za najlepsze z możliwych opakowanie. Raz, że widać ile produktu zostało jeszcze w opakowaniu. Dwa, że po kilku użyciach dokładnie wiemy, jaka ilość pompek wystarczy do posmarowania konkretnej części ciała. 
A co z efektami?
Po użyciu moja skóra była nawilżona, bardziej napięta i zbita. W widoczny sposób poprawiła się jej jędrność i elastyczność. Cellulit też jakby trochę się zmniejszył... Niestety, nie spełniły się obietnice producenta odnośnie utraty centymetrów w udach i biodrach. Po 3 miesiącach używania serum nie odnotowałam zmian w obwodach.
Poza tym słabo się wchłania, trzeba pamiętać o porządnym wmasowaniu produktu. Pozostawia na skórze lepki film, który jest wyczuwalny w dotyku, ale nie przeszkadza w ubraniu się. Nie daje efektu chłodzenia czy rozgrzania skóry, jest neutralny.
Podsumowując: dobry ujędrniający kosmetyk w dosyć wysokiej cenie.



5 komentarzy:

  1. Chętnie bym wypróbowała jakby się u mnie sprawdził, ale poczekam na promocję bo w cenie regularnej trochę za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, cena regularna jest wysoka. Warto polować na promocje w Superpharm albo na Allegro.

      Usuń
  2. Mam ochotę na serum antycellulitowe 360 stopni Tołpy. Znasz może?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie. Ale kup i przetestuj, ja chętnie przeczytam Twoją recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam właśnie porządnych recenzji na jego temat, bo jest dość drogie :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)