poniedziałek, 10 marca 2014

Monte Carlo

Kolejnym lakierem China Glaze, który chcę Wam zaprezentować jest "Monte Carlo". Lakier pochodzi z kolekcji "Monte Carlo", wypuszczonej na wiosnę/lato 2004 r.
To jeden z pierwszych lakierów CG jakie kupiłam. Jest ze mną już ponad 5 lat.



Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor ciemnoróżowy z ewidentną domieszką fioletu/niebieskiego.
Na zdjęciach niestety tego nie widać, jest po prostu różowy. To drugi (i przedostatni) lakier w mojej kolekcji, który ma wykończenie perłowe.



Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja dosyć rzadka, przy malowaniu trzeba uważać na skórki.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw wygląda bardzo ładnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia ściera się na końcówkach.


Zmywanie
Bez problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro.
Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 
Ja swój egzemplarz kupiłam  nieistniejącym już sklepie internetowym za ok. 10 zł.



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)