poniedziałek, 17 marca 2014

Mocne wejście

Dzisiaj na przekór pogodzie za oknem, zaprezentuję jeden z moich ulubionych lakierów na wiosnę/lato.
Przed Wami "Make An Entrance" z China Glaze.
Lakier pochodzi z kolekcji "Creme Couture" z 2004 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor średniego różu ze sporą domieszką fioletu. W słoneczny dzień jest bardziej różowy, w pochmurny (jak dziś) bardziej fioletowy. Umieściłabym go pomiędzy "Nasty" a "Designer Satin". Przepiękny kolor, bardzo dziewczęcy
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie,
mocno zabieganym wystarczy jedna warstwa. Ja jak zawsze nałożyłam dwie.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia ścierają się końcówki.


Zmywanie
Zmywa się bez problemu zwykłym zmywaczem. Po nałożeniu na bazę, lakier nie zabarwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. 

Ja swój egzemplarz kupiłam kilka lat temu w sklepie Euro Fashion za 15 zł.
 

Uwielbiam go, jest przepiękny...

6 komentarzy:

  1. piękny, uwielbiam wszelkiego rodzaju fuksje :) nie mam żadnej Chinki, oj kusisz, kusisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie próbowałaś jeszcze CG, to spokojnie możesz zacząć od tej. Ale potem nie miej pretensji, że się uzależniłaś :)))

      Usuń
  2. Bardzo fajny i super się u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Masz go w swojej kolekcji?

      Usuń
  3. Świetny kolor! Fajnie wygląda na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)