piątek, 21 marca 2014

Królowa

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który miałam na paznokciach po raz pierwszy i zdecydowanie nie ostatni.
Przed Wami "Queen B" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "Autumn Nights", która ukazała się jesienią 2013 r.



Kolor/Wykończenie
Lakier ma ciemnoniebieski kolor z niewielką domieszką fioletu. Jest taki "lekko przybrudzony". Mam wrażenie, że na zdjęciach tego nie widać, jest po prostu niebieski.  Bardzo ładny odcień.
Lakier ma wykończenie kremowe.



Pędzelek/Konsystencja
Pędzelek standardowy u CG, wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja bez żadnych zastrzeżeń.



Krycie/Trwałość
To kolejna jednowarstwowa Chinka. Choć lakier ma świetne krycie, ja jak zwykle nałożyłam dwie warstwy.
Jeśli chodzi o trwałość, to a moich paznokciach wytrzymał w nienaruszonym stanie 3 dni, 4 dnia pojawił się pierwszy odprysk.


Zmywanie 
Nie było problemu, po nałożeniu na bazę nie odbarwił mi płytki.



Cena/Dostępność
Lakier dostępny jest w sklepach internetowych i na Allegro.
Ceny wahają się od 10 do 25 zł.
Ja swój egzemplarz kupiłam za 22 zł w sklepie internetowym www.alphanailstylist.pl



Jak zapewne zdążyłyście zauważyć kocham niebieskie paznokcie a "Queen B" jest tak ładna, że musiała dołączyć do grona ulubieńców :)))

5 komentarzy:

  1. Ciekawy kolor :) Niby fiolet,ale jednak na ostatnim zdjęciu ma coś z granatem wspólnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This nail polish looks absolutely lovely

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)