piątek, 28 marca 2014

Koala Bear-y

Dzisiaj zaprezentuję lakier, który kupiłam w styczniu i który już stał się moim ulubieńcem. Przed Wami "Koala Bear-y" z OPI.
Lakier pochodzi z kolekcji "Australia", która ukazała się latem 2007 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przepiękny ciemnoróżowy kolor z dużą domieszką niebieskiego. Klasyczny, zimny, bardzo kobiecy. Ten odcień każda kobieta powinna mieć w swojej kolekcji. Idealny na każdą porę roku.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI - nie przepadam za tego typu pędzelkami. Chociaż przyznam szczerze, że akurat tym malowało się całkiem przyjemnie.
Konsystencja idealna, schnie błyskawicznie
.



Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu 2 warstw wygląda perfekcyjnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 3 dni, potem zaczął odpryskiwać.


Zmywanie
Bez problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze. 
Ja swój egzemplarz kupiłam na stronie www.victoriasbeauty.com za 31,63 zł.

 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)