poniedziałek, 24 marca 2014

Jeżyce

Dzisiaj kolejny z zakupionych w grudniu lakierów Colour Alike.
Przed Wami "Jeżyce" z kolekcji PZN.
Przyznam szczerze, że lakier kupiłam nie tyle dla koloru, ile dla nazwy. Ta dzielnica Poznania do końca życia kojarzyć mi się będzie z bohaterami książek Małgorzaty Musierowicz, które uwielbiam :))
Na szczęście kolor okazał się ładniutki.
 
 
Kolor/Wykończenie
To lakier w ładnym fioletowym kolorze. Zdecydowanie zimny odcień. Lakier posiada bardzo delikatny, drobniutki, nieco metaliczny, srebrny shimmer.
Zdjęcia robiłam przy rożnym oświetleniu, dzięki temu widać urodę tego koloru i wykończenia.


Pędzelek/Konsystencja
L
akier ma dosyć wąski, ale giętki i wygodny pędzelek.
Konsystencja idealna.


Krycie/Trwałość
Lakier to w zasadzie jednowarstwowiec, choć po nałożeniu dwóch warstw wygląda jeszcze ładniej.
 
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się przez 3 dni, przy czym już 2 dnia zaczął się ścierać na końcówkach.


Zmywanie
Lakier zmywał się szybko i bezproblemowo.

Po nałożeniu na bazę, nie odbarwił płytki. Bez bazy raczej też nic złego nie stanie się naszym paznokciom.


Cena/Dostępność
Lakier kupiłam w sklepie internetowym www.colorowo.pl za 10,49 zł.


 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)