poniedziałek, 31 marca 2014

Haul (marzec 2014)

Jako że mamy dzisiaj ostatni dzień miesiąca, przyszedł czas na post zakupowy.
W poprzednim miesiącu nie kupiłam nic, więc w tym musiałam trochę nadrobić :))

Zakupy z Phenome
Z okazji Dnia Kobiet marka Phenome kusiła 30-procentowym upustem na kosmetyki oraz darmową dostawą. Już od jakiegoś czasu czaiłam się na ich kosmetyki, zatem z chęcią skorzystałam z promocji.



Cukrowa maska i peeling 2 w 1 - cena 88,00 zł
Rozgrzewające masło do ciała z imbirem - cena 36,00 zł

Zakupy w Rossmann


Zmywacz do paznokci w żelu (Ewa Schmitt) cena 8,99 zł
Tonik bezalkoholowy Kolagen i Elastyna (Soraya) - cena 9,99 zł
Balsam do ciała pod prysznic (Nivea) - cena 16,99 zł
Żel do golenia Satin Care (Gillette) - cena 12,99 zł

Zakupy na Allegro



Pianka oczyszczająca do cery tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych (Iwostin) - cena 22,50 zł
Cellu Slim (Elancyl) - cena 63,59 zł


Żel peelingujący do ciała (Marion) - cena 3,95 zł
Peeling cukrowy do ciała "Soczysta malina" (Bielenda) - cena 14,59 zł
Antycellulitowy peeling myjący (Lirene) - cena 12,80 zł

Zakupy na www.victoriasbeauty.com


Live. Love. Carnaval (OPI) - cena 31,89 zł
I Just Can't Cope-acabana (OPI) - cena 31,89 zł
Peonies&Park Ave (China Glaze) - cena 20,50 zł
What A Pansy (China Glaze) - cena 20,50 zł
Petal To The Metal (China Glaze) - cena 20,50 zł


Uważam, że jak na mnie, to niezbyt duże zakupy...
Zwłaszcza po miesiącu zupełnego postu... :)))
A jak tam Wasze zakupy  marcu?

7 komentarzy:

  1. fajne zakupy :) a najlepsze z VB :). Ja poszalałam w marcu z lakierami i w kwietniu muszę siedzieć cicho, bo zbieram pieniądze na remont schodów wejściowych do mojego domu.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy :) Czekam aktualnie na lakier z VB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam strasznie długo, ponad miesiąc :(((
      Mam nadzieję, że Ty będziesz czekać zdecydowanie krócej :)

      Usuń
    2. Zamówienie złożyłam 19 marca, dostaję tylko powiadomienia o transporcie po USA, także czuję, że u mnie może być podobnie.

      Usuń
  3. Balsam pod prysznic uwielbiam ale tej wersji nie miałam :) Peeling z Lirene całkiem fajny a na piankę z Iwostin się czaję jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam pachnie pysznie: jak słodkie kakao z domieszką kokosa... Polecam jeśli lubisz cukiernicze aromaty :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)