piątek, 7 marca 2014

Fiolet z Orly

Pisałam już, że nie lubię żelowych lakierów?
Nie lubię i to bardzo. Nie podoba mi się efekt na paznokciach a przede wszystkim to, że trzeba nakładać wiele warstw. Nawet piękny kolor lakieru nie jest w stanie mi tego wynagrodzić.
Tak też było w przypadku bohatera dzisiejszego posta.
Przed Wami "Charged up" marki Orly, który pochodzi z kolekcji High Voltage.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma kolor średniego fioletu, jak dla mnie bez żadnych domieszek. Czysty, bardzo ładny odcień. Wykończenie żelkowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada pędzelek dosyć wąski i długi, ale giętki i elastyczny.  Konsystencja żelowa, wodnista.


Krycie/Trwałość
Lakier ma fatalne krycie. Mam nałożone 3 warstwy i nadal nie wygląda dobrze. Widać prześwity, ale na 4 warstwę nie miałam już cierpliwości. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczął się delikatnie ścierać na końcówkach.


Zmywanie
Zmywa się standardowo, bez kłopotu. Po nałażeniu na bazę lakier nie odbarwi płytki. Bez pewnie też nie ;)


Cena/Dostępność
Lakiery Orly dostępne są w sklepie internetowym i na Allegro. Czasem można je dorwać w TK Maxx. Ja swój egzemplarz kupiłam na zeszłorocznych targach za 26 zł.


Kolor jest piękny, ale to wykończenie...

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)