czwartek, 13 marca 2014

Czekolada z OPI

Dzisiaj na moich paznokciach gości "Can You Tapas This" z OPI.
Lakier pochodzi z kolekcji hiszpańskiej, która ukazała się jesienią 2009 r. To moim zdaniem, jedna z najlepszych kolekcji tej marki.

Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ładny ciemnobrązowy kolor. Dla mnie to kolor gorzkiej czekolady. To w zasadzie jedyny brązowy lakier, jaki noszę na paznokciach.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI czyli długi, szeroki, ścięty prosto. Nie przepadam za takimi pędzelkami, ale tym maluje się wyjątkowo dobrze.
Konsystencja bez zastrzeżeń, lakier idealnie sunie po paznokciach.


Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, kobiety wiecznie zabiegane mogą sobie pozwolić na jedną warstwę. Choć oczywiście przy dwóch wygląda jeszcze ładniej.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach ten lakier wytrzymuje 3-4 dni.


Zmywanie
Bez kłopotów, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze, ceny zaczynają się od 17 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam kilka lat temu w sklepie www.victoriasbeauty.com za około 27-28zł.


No i jak Wam się podoba moja czekoladka?
Ta przynajmniej nie pójdzie w biodra... :P


9 komentarzy:

  1. Piękny jest! Nie wpada trochę w bordo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Zgadzam się, to jedna z lepszych kolekcji w historii OPI :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie mój kolor. Nie lubię brązów i tak już chyba pozostanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię brązów. Ten jest wyjątkiem :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)