wtorek, 4 marca 2014

Bamberka

Dzisiaj pokażę Wam kolejny już lakier z mojego pierwszego i na pewno nie ostatniego zamówienia z Colour Alike.
Tym razem będzie to "Bamberka" pochodząca z kolekcji PZN.
I znowu jestem zauroczona.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma kolor średniej zieleni z mocnym dodatkiem niebieskiego. Jeśli chodzi o wykończenie, to zawiera on miliard srebrnych, maleńkich, nieco holograficznych drobinek. W świetle dziennym to ładny lakier, w świetle sztucznym/słońcu wygląda po prostu obłędnie.


Pędzelek/Konsystencja
L
akier ma dosyć długi i wąski pędzelek, który przy nakładaniu mocno się rozszerza. Jest giętki i elastyczny, nie sprawa kłopotu przy malowaniu. 
Konsystencja idealna, nie za gęsta, nie za rzadka.


Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda perfekcyjnie.
Zabieganym wystarczy jedna warstwa. Ja z przyzwyczajenia nakładam zawsze dwie. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się przez 3 dni.


Zmywanie
Zmywa się bezproblemowo. Niestety, jak to bywa przy zielonych lakierach, mimo nałożenia bazy odbarwił płytkę.
 

Cena/Dostępność
Lakier kupiłam w sklepie internetowym www.colorowo.pl za 10,49 zł.


Przyznam szczerze: jestem zachwycona lakierami Colour Alike. Wreszcie mamy polską firmę, której lakiery jakością, kolorami i wykończeniami w niczym nie ustępują zagranicznym. Nie mówiąc nic o cenie...
A Wy? Co myślicie o tych lakierach?

12 komentarzy:

  1. Cudowny :DDD Wszystkie holo Colour Alike są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego lakieru tej marki, ale powiem Ci, że Bamberka jest cudna! Kusisz Aniu, oj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo je lubię:) mam ja pierniczę z tych kolorowych i jestem zachwycona. tym bardziej ze to polska marka :) duży plus za to ;) bo jakby nie było (a jest świetnie) swoje trzeba chwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny, ale jeszcze nie malowałam, boję się odbarwienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest niestety minus :( Ale polerka sobie poradzi bez problemu...

      Usuń
  5. Też go zamówiłam w pierwszym zamówieniu z CA. Genialny jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)