wtorek, 11 lutego 2014

Walentynka

Ciąg dalszy poszukiwań czerwieni idealnej...
Dzisiaj na paznokciach kolejny lakier w tym kolorze.
Przed Wami "Valentine" z Saviny. 
Nie jest to jeszcze mój ideał, ale niewiele mu brakuje.
Wiem, że jestem już coraz bliżej znalezienia tej jednej, jedynej...


Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor średni czerwony, bez wyraźnych domieszek niebieskiego czy pomarańczowego. Piękny odcień, czysty i wyrazisty.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada pędzelek, jaki lubię najbardziej. Jest dosyć wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja niemalże idealna.



Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy nie ma żadnych prześwitów. Tak naprawdę to wystarczy jedna warstwa, ja z przyzwyczajenia nakładam dwie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się 4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczął się delikatnie ścierać na końcówkach.


Zmywanie
Zmywa się masakrycznie. Rozmazuje się i brudzi skórki. 
Po nałożeniu na bazę nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Dystrybutorem marki Savina jest firma Euro Fashion. Lakiery dostępne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym. Cena wynosi 9,90 zł.



 Jak Wam się podoba moja Walentynka?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)