wtorek, 25 lutego 2014

Szampon Timotei - tani i dobry

Dzisiaj kolejna recenzja. 
W przygotowaniu post denkowy, więc staram się zdążyć z recenzjami kosmetyków zużytych. w ostatnim czasie.
Tym razem to szampon Wyrazisty Kolor z Timotei.


Info od producenta 
Szampon Timotei Wyrazisty Kolor wzbogacony naturalnym ekstraktem z kamelii, zapewnia skuteczną ochronę i odpowiedni poziom nawilżenia, dzięki czemu włosy farbowane dłużej zachowują intensywny kolor i blask. 
100% Piękna. 0% Parabenów.

Opakowanie/Pojemność
Produkt znajduje się w białej, dość miękkiej, plastikowej butelce, zakończonej zamknięciem typu "klik".



Konsystencja/Zapach
Szampon jest dosyć gęsty, kremowy, biało-różowy. Zapach bardzo przyjemny, kwiatowy, słodki. Po umyciu włosy pachną dosyć długo, ale delikatnie. 

Cena/Dostępność 
Ja swój egzemplarz kupiłam w Rossmannie za 5,99 zł. Na pewno jest też dostępny w innych drogeriach sieciowych.



Moja opinia 
Jak wiecie w stosunku do szamponu nie mam zbyt dużych oczekiwań. Ma być w miarę tani i dobrze oczyszczać włosy. W wypadku tego produktu moje oczekiwania zostały spełnione.
Szampon świetnie się pieni, dobrze oczyszcza włosy, nie podrażnia skóry głowy. Nie spowodował u mnie łupieżu ani większego niż zwykle przetłuszczania się włosów. 
Po umyciu włosy są świeże, miękkie, puszyste. Mają ładny połysk, nie są obciążone.

Trochę je plącze, ale ja z reguły nakładam odżywkę, więc specjalnie mi to nie przeszkadza.

Moje włosy farbuję na ciemny brąz i przyznam, że nie zauważyłam zwiększonej ochrony koloru ani jego trwałości. Może gdybym farbowała je na bardziej żywy kolor, byłby jakiś efekt.

Bardzo wydajny – przy myciu co dwa dni, wystarczył mi na prawie 3 miesiące.

Podsumowując: całkiem fajny szampon w super cenie.



3 komentarze:

  1. ja w tamtym roku kupiłam szampon z timotei ten z różą z jerycha i to był dla mnie kompletny niewypał... wieczorem umyłam włosy a rano już tłuste... :/ teraz mam uraz do wszystkiego co zwiazane z timotei :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził. U mnie działał tak jak powinien :)

      Usuń
  2. Będę o nim pamiętać na przyszłość :) Najważniejsze, że spełnia swoje zadanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)