poniedziałek, 3 lutego 2014

Syrena alarmowa

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który miałam na paznokciach po raz pierwszy i zdecydowanie ostatni.
Przed Wami "City Siren" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "Metro", która ukazała się jesienią 2011 r.
Kupiłam go zanim nauczyłam sie, że przed złożeniem zamówienia należy obejrzć swatche lakieru w internecie... 
Teraz już nie popełniam tego błędu, ale mam w swojej szufladzie kilka takich "niewypałów".


Kolor/Wykończenie
Lakier ma ciemny, czerwony kolor z wyraźną domieszką brązu. Nie tak dużą jak ma "Lofty Ambitious", ale na tyle sporą, że ten odcień mnie nie porwał.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Pędzelek standardowy u CG, wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja dość rzadka, może rozlewać się po skórkach.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to niewiele mogę powiedzieć, bo zmyłam go po jednym dniu. Patrzenie na moje paznokcie nie sprawiało mi przyjemności :((


Zmywanie 
Trochę się mazał przy zmywaniu, ale do przeżycia.


Cena/Dostępność
Lakier dostępny jest w sklepach internetowych i na Allegro.
Ceny wahają się od 10 do 25 zł.
Ja swój egzemplarz kupiłam za 18 zł w sklepie internetowym www.alphanailstylist.pl



A Wy oglądacie zdjęcia lakierów przed zakupem?
Czy idziecie na żywioł?

1 komentarz:

  1. Oglądam zdjęcia przed zakupem, co nie znaczy, że zawsze trafia do mnie lakier w odcieniu jak na fotce :DDD
    A ja tę czerwień uwielbiam :DDDDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)