poniedziałek, 17 lutego 2014

Strażnik teksasu

Dzisiaj na moich paznokciach kolejny z zakupionych niedawno lakierów Colour Alike.
Przed Wami "Strażnik teksasu" z kolekcji "Denim".


Kolor/Wykończenie
To lakier w bardzo ładnym ciemnoniebieskim, wręcz granatowym kolorze. Jak dla mnie nie ma żadnych domieszek, czysty granat.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
L
akier ma dość wąski, ale giętki pędzelek, który przy nakładaniu mocno się rozszerza.
Konsystencja ciut za rzadka, trzeba uważać na skórki.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw wygląda idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się w nienaruszonym stanie przez 3 dni.
 
 
Zmywanie
Trochę się rozmazuje przy zmywaniu. Bez bazy może odbarwić płytkę.
 
 
Cena/Dostępność
Lakier kupiłam w sklepie internetowym www.colorowo.pl za 10,49 zł.
Aktualnie jest w promocji i kosztuje tylko 5,49 zł.
 
 

6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nawet, że Colour Alike ma taki piękny lakier w swoich szeregach! Naprawdę świetny odcień granatu w idealnie kremowym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię :) Cała ta kolekcja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. W ogóle lubię granaty i wszelkie niebieskie, tylko te ciemniejsze zazwyczaj barwią całe palce przy zmywaniu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)