wtorek, 4 lutego 2014

Haul (styczeń 2014)

Dzisiaj, trochę później niż zwykle, post zakupowy.
Pokaże Wam kosmetyki, które kupiłam w styczniu 2014r.
Nie jest tego dużo, ale cenowo wyszło sporo :(((

Zakupy z MAC


Puder Mineralize Skinfinish Natural w kolorze "Light Plus" - cena 119,00 zł
Róż do policzków w kolorze "Well Dressed" -  cena 96,00 zł
Korektor Mineralize Concealer w kolorze NC20 - cena 84,00 zł

Zakupy na Allegro


Żel do twarzy "Hot Cloth Cleanser" (Liz Earle) - cena 55,00 zł
Szmatka muślinowa (Liz Earle) - cena 15,00 zł
Masło do ciała "Pure Seduction" (Victoria's Secret) - cena 32,00 zł


Pomadka - błyszczyk 2 w 1 Nude w kolorach 601, 602 i 603 (Celia) - każda za 9,89 zł

Zakupy w Pat&Rub


Orzeźwiające masło do ciała - cena 69,00 zł
Orzeźwiający scrub cukrowy - cena 89,00 zł
Otulające masło do ciała - cena 69,00 zł

Zakupy na www.victoriasbeauty.com


"Koala Bear'y" (OPI) - cena 31,63 zł
"Suzi's Hungary Again!" (OPI) - cena 31,63 zł
"Pampalona Purple" (OPI) - cena 32,38 zł
"Vodka&Caviar"  (OPI) - cena 40,66 zł
"Grape Escape" (Barielle) - cena 18,83 zł
"Boyfriend Jeans" (Nubar) - cena 21,08 zł

Coś mi się wydaje, że w lutym znowu wprowadzę limit...




9 komentarzy:

  1. MACowy róż bardzo mi się podoba :)
    Z Twoich nabytków miałam żel od Liz Earle, był świetny i na pewno jeszcze u mnie zagości.
    Lakiery kupiłaś piękne, widzę wśród nich nawet jedną z moich ulubionych czerwieni, Vodka&Caviar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież polecałaś mi w komentarzu, jako ponadczasową czerwień. No to grzecznie kupiłam :))

      Usuń
    2. Pamiętam :P Mam nadzieję, że jesteś zadowolona? :D

      Usuń
    3. Tak, jest piękna :)) Chyba znalazłam ideał...

      Usuń
  2. Świetne zakupy :) PAT&RUB to coś, co lubię :) Róż MAC piękny, pokazuj szybko! Czekam na recenzję zestawy Liz Earle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liz musi poczekać na swoją kolej, więc recenzja nieprędko :((
      A róż jest już po pierwszych testach i za jakiś czas pewnie się pojawi recenzja...

      Usuń
    2. Spokojnie, będę czekać :)

      Usuń
  3. Piękne kolory lakierów z OPI! ♥ Najbardziej spodobały mi się dwa od lewej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zakupy! MACa uwielbiam i najchętniej zamieszkałbym w ich salonie ;) Hot Cloth Cleanser jest moim absolutnym ulubieńcem i od dwóch lat jestem mu wierna. Lakiery OPI wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)