piątek, 14 lutego 2014

Egzotyczne spotkanie

Dzisiaj zaprezentuję kolejny lakier z kategorii "jesienno-zimowej".
Przed Wami "Exotic Encounters" z China Glaze.
Lakier pochodzi z kolekcji "On Safari", która ukazała się jesienią 2012 r.



Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor brudnej zieleni. Nie jest to czysty odcień. Jak dla mnie ma domieszkę szarości, może trochę niebieskiego.
Lakier ma wykończenie kremowe.



Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej paznokcie wyglądają ok.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni, potem zaczyna odpryskiwać.


Zmywanie
Zmywa się bez problemu zwykłym zmywaczem. Niestety mimo nałożenia bazy, lakier trochę barwi płytki paznokcia. Nie jest to tak intensywne, jak przy innych zielonych odcieniach. Ale jest :(





Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł.
Ja swój egzemplarz kupiłam jakiś czas temu w sklepie www.alphanailstylist.pl za 18 zł. Niestety sklep ten nie prowadzi już sprzedaży CG.



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)